COMUNICAT COVID-19

Benvulguts/des

Des de l’entitat volem fer-vos saber que els serveis residencials segueixen prestant-se amb la normalitat que ens permeten les actuals circumstàncies. Les persones que viuen aquí, 112 actualment, reben totes les atencions que requereixen amb molta tranquil·litat.

El Centre de Dia ha tancat portes en aplicació de les mesures dictades per la Generalitat i ens hem posat en contacte amb totes les famílies per recollir les demandes sobre l’atenció que hauran de rebre aquestes persones en el seu domicili. Aquesta informació també la compartirem amb els responsables municipals. En tot cas, des de dilluns el Redós farà arribar al domicili de 16 persones més el dinar i en alguns casos també el sopar. Actualment ja estem prestant aquest servei a 35 llars del nostre municipi.

Hem de destacar en aquests moments la gran professionalitat i saber fer de les persones que presten serveis en la nostra entitat, tant el personal d’atenció directa com la resta de professionals que també es mantenen a disposició pel correcte funcionament dels serveis. La seva autoprotecció és bàsica per continuar endavant amb la tasca assistencial i el benestar dels residents i aplaudim l’alt nivell de conscienciació que hi ha.

Agraïm les mostres de suport que ens heu fet arribar des de l’entorn social i també aplaudim els moviments d’autoorganització dins del nostre municipi per fer arribar ajut a totes aquelles persones grans confinades en el seus domicilis que necessiten el suport de veïns i veïnes.

Fundació Redós de Sant Josep i Sant Pere