Skip to content
Back Home
  • Inici
  • Serveis
    • Carta de serveis
    • Centre de Dia
    • Centre de Promoció de l’Autonomia
    • Residència assistida
    • SERVEIS D’ÀPATS A DOMICILI
    • Servei d´atenció domiciliària
    • SERVEI DE SUPORT PER A LES ACTIVITATS DE LA VIDA DIÀRIA:
  • MODEL DE CURA I ATENCIÓ
    • Professionals
    • Activitats
    • Voluntariat
  • QUI SOM?
    • Història
    • Informació corporativa
      • El Patronat
      • Propòsit, Missió Visió i Valors
      • Línies estratègiques i estructura de gestió
      • Informació econòmica i Patrimonial
      • Documentació
    • Memòria anual
    • Relació amb d’altres Institucions
  • Com col.laborar
    • El Redós Acull
    • Bizum
  • Galeria
    • ESPAIS
  • Contacte
    • Canal de denúncies
    • Treballa amb nosaltres
  • Més INFO
    • Blog
    • FLAIX INFORMATIU
  • Search
Back Home
  • Search
  • Inici
  • Serveis
    • Carta de serveis
    • Centre de Dia
    • Centre de Promoció de l’Autonomia
    • Residència assistida
    • SERVEIS D’ÀPATS A DOMICILI
    • Servei d´atenció domiciliària
    • SERVEI DE SUPORT PER A LES ACTIVITATS DE LA VIDA DIÀRIA:
  • MODEL DE CURA I ATENCIÓ
    • Professionals
    • Activitats
    • Voluntariat
  • QUI SOM?
    • Història
    • Informació corporativa
      • El Patronat
      • Propòsit, Missió Visió i Valors
      • Línies estratègiques i estructura de gestió
      • Informació econòmica i Patrimonial
      • Documentació
    • Memòria anual
    • Relació amb d’altres Institucions
  • Com col.laborar
    • El Redós Acull
    • Bizum
  • Galeria
    • ESPAIS
  • Contacte
    • Canal de denúncies
    • Treballa amb nosaltres
  • Més INFO
    • Blog
    • FLAIX INFORMATIU
Home » General » Tenir més informació, recursos i més prevenció, claus per poder actuar amb més eficàcia. 
General

Tenir més informació, recursos i més prevenció, claus per poder actuar amb més eficàcia. 

by admin|Published setembre 4, 2020

A través de Canal Blau parla de la situació actual la nostra gerent Montserrat Falguera.

http://canalblau.alacarta.cat/garraf-noticies/noticia/financament-i-nou-model-els-grans-debats-de-les-residencies-despres-de-la-covid?fbclid=IwAR1Yd634aLPHNX1Lgoat0yjhpNvn5wGFnNP7rcq8AXkL4bp9pqsEt-j-Pf8

You may also like

Published desembre 24, 2019

BON NADAL

Desitgem que aquestes festes estiguin plenes d´amor i alegria a tots els usuaris, familiars, treballadors, voluntaris i veïns. I que el proper […]

Published maig 28, 2021

Inaugurem l’hort al Redós 🥳

Tomàquets, pebrots, escaroles, remolatxa, carabassons i cebes, van ser plantats per 🤩 voluntaris, residents i tècnics.😎A qui no li agrada tenir un hort […]

Published abril 10, 2024

Adequació de la rampa d’accés al jardí

L’entitat ha promogut, amb ajuda de fons europeus Next Generation i del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya, l’adequació […]

Published setembre 22, 2020

CANTA I SOMRIU

Tornem a sentir cants al jardí del Redós

Post navigation

  • Previous post SERVEI D´ÀPATS A DOMICILI
  • Back to post list
  • Next post CANTA I SOMRIU
FUNDACIÓ REDÓS DE SANT JOSEP I SANT PERE
Sant Antoni Maria Claret 2
08810 Sant Pere de Ribes
Barcelona
Contacta:
Teléfon : 93 896 32 49
Fax : 93 896 29 65
Acreditació a l’excel.lència de EFQM:
Entitat col·laboradora amb la Generalitat de Catalunya Dep de Drets Socials
Suport de: Ajuntament de Sant Pere de Ribes i el Consell Comarcal del Garraf
Amb el suport de la Xarxa d’Economia solidària
En col·laboració amb:
Segueix-nos:
  • INSTAGRAM
  • Facebook
  • Contacte
  • Política de privacitat
  • Avís legal
  • POLÍTICA DE COOKIES
  • CANAL DE DENÚNCIES

© 2025 El Redós – All rights reserved

Powered by WP – Designed with the Customizr theme

Gestionar el consentiment de les cookies
Utilitzem tecnologies com les galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. El consentiment d'aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o les identificacions úniques en aquest lloc.
Funcional Sempre actiu
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari per al propòsit legítim de permetre l'ús d'un servei específic sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'únic propòsit de dur a terme la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques .
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que és utilitzat exclusivament amb fins estadístics.
Màrqueting
L'emmagatzematge o accés tècnic és necessari per crear perfils d'usuari per enviar publicitat, o per rastrejar l'usuari en una web o en diverses webs amb fins de màrqueting similars.
Gestiona les opcions Gestiona els serveis Gestiona {vendor_count} proveïdors Llegeix més sobre aquests propòsits
Veure preferències
{title} {title} {title}